GONDOSKODÓ BIZTONSÁG

    OC Finance

        CSOPORTOS EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁS

SE VÁRÓLISTA, SE VASKOS SZÁMLA

Csatlakozz csoportos egészségbiztosításunkhoz

és élvezd a magas színvonalú magánegészségügy minden előnyét!

MIÉRT

JÓ EZ NEKED?

\

teljes körű ellátásszervezés

\

szakorvosi és diagnosztikai ellátás várólista nélkül

\

orvosi call center a hét minden napján, 0-24 órában

\

egynapos sebészeti beavatkozások (csomagtól függően)

\

egyösszegű térítés rosszindulatú daganatos betegség esetén

MIÉRT

ANNYIRA KEDVEZŐ?

A biztosítási csomagokat nagy múltú biztosító társaságok nyújtják az Otthon Centrum cégcsoport részére. Tehát azt nem egyedileg kötöd, hanem az OC Finance egészségbiztosítási csoporthoz csatlakozol. Így egy egyedi egészségbiztosítás díjához képest töredék áron élvezheted ennek a fantasztikus biztosításnak minden előnyét.

Válaszd ki a Neked legmegfelelőbb csomagot!

Önrész a szakorvosi vizsgálat igénybevétele esetén kerül csak alkalmazásra, és a vizsgálat típusától függetlenül 5.000 Ft/igénybevett vizsgálatot jelent. Az önrészt a Biztosítottnak kell megfizetnie a szolgáltatás igénybevétele előtt.

Házivizit önrész pedig az igénybevett szolgáltatás díjának 30%-a, de minimum 10.000,-Ft, amelyet a helyszínen az eljáró személynek kell fizetni. A házivizit szolgáltatás kizárólag Budapesten és 20 km-es vonzáskörzetében, és csak a Medium24, a Prime24 és Kid24 csomagokban, a járóbeteg szakellátás keretén belül érhető el.

CSATLAKOZZ MOST!

Válaszd ki a Neked legmegfelelőbb csomagot!

NÉZD MEG,

kinek ajánljuk?

\

6 hónap és 69 év közötti korosztálynak,

\

azoknak, akik megbízható egészségügyi ellátást akarnak,

\

azoknak, akik tervezhető és kedvező költségekkel akarnak kalkulálni, és

\

azoknak, akik gyors és szakszerű betegellátást szeretnének, hosszas várakozások nélkül.

HOGYAN LEHET CSATLAKOZNI A BIZTOSÍTÁSHOZ?
A biztosításhoz csak online lehet csatlakozni. Az oldal alján található „Megkötöm a biztosítást” gomb megnyomásával és a szükséges adatok megadásával megkezdheti a csatlakozást
MI A KOCKÁZATVISELÉS KEZDETE?
A Biztosító kockázatviselésének kezdete a biztosításhoz történő csatlakozást követő hónap első napjának 0 órája.
MIKOR VEHETŐ IGÉNYBE AZ ELSŐ SZOLGÁLTATÁS?
A Biztosító a kockázatviselés kezdetétől 15 nap várakozási időt köt ki az első szolgáltatás igénybevételére.
A BIZTOSÍTÁSI DÍJ FIZETÉSE
A biztosítási díjat a Biztosító 1 évre határozza meg, amely fizethető negyedéves, féléves vagy éves gyakorisággal. A biztosítás díja csomagonként eltérő, illetve függ attól is, hogy önrészes vagy önrész nélküli csomaghoz csatlakozik a Biztosított.

Az első díjrész a biztosításhoz történő csatlakozással egy időben, bankkártyás díjfizetéssel történik. Ezt követően a folytatólagos díjat átutalással lehet megfizetni.

A BIZTOSÍTÁSI DÍJ MÓDOSULÁSA
A biztosítási díj a Csoportos Biztosítási Szerződés biztosítási évfordulójára módosulhat, és egy adott Biztosítottra a rá vonatkozó biztosítási évfordulón lép hatályba. A módosult díjról a Biztosító írásban értesíti a Biztosítottat a rá vonatkozó biztosítási évforduló előtt legkésőbb 60 nappal. Ekkor a Biztosított dönthet, hogy folytatja a biztosítás díjának fizetését vagy az évforduló előtt legkésőbb 30 nappal visszavonja a csatlakozási nyilatkozatát.
A BIZTOSÍTÁSI CSOMAG MÓDOSÍTÁSA
A Biztosítottra vonatkozó biztosítási évfordulón lehetőség van a csomag módosítására. A módosítási igényt a Biztosítottra vonatkozó biztosítási évforduló előtt legalább 40 nappal írásban kell jelezni a Biztosító felé.

Az újonnan választott szolgáltatási csomagban lévő új biztosítási kockázatokkal kapcsolatban a biztosító az előzménybetegségeket az új választott csomag kezdetét megelőző időszakra vonatkozóan vizsgálja. Azokra a szolgáltatásokra, amelyek a régebbi csomag részei voltak, az előzményvizsgálat a régi csomag kockázatviselésének kezdetét megelőző időszakra terjed ki.

HOGY VEHETEM IGÉNYBE AZ EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSI SZOLGÁLTATÁST?
Az egészségbiztosítási szolgáltatást a biztosító ellátásszervező partnerén, az Union-Érted
Ellátásszervező Kft.-n keresztül veheti igénybe.

Az ellátásszervezési szolgáltatás kétféleképpen érhető el:
– telefonon: a +36 1 510 0050 telefonszámon hétfőtől péntekig 8:00 és 20:00 óra között.
o A telefonos ellátásszervezés első lépéseként az ellátásszervező beazonosítja Önt a
személyes adatai segítségével, majd ezt követően egyeztetik a szolgáltatási igényt.
Diagnosztikai, nagyértékű diagnosztikai és egynapos sebészeti ellátáshoz az
ellátásszervező a biztosítási feltételekben leírtak szerint orvosi javaslatot vagy
beutalót kér. Felhívjuk a figyelmét, hogy az ellátásszervező bármely ellátástípushoz
jogosult bekérni a kapcsolódó orvosi dokumentumokat.

– regisztrációt követően online, a https://unionerted.hu/ oldalon.
o A regisztráció a személyes adatok megadásával véglegesíthető.
o Online ellátásszervezés keretében jelenleg az alábbi szolgáltatások érhetők el:
rizikófelmérés, járóbeteg szakellátások, diagnosztikai szolgáltatásokon belül, egyes
ultrahang és röntgen vizsgálatok, nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok, mint például
meghatározott CT és MRI vizsgálatok.

A vizsgálat részleteinek egyeztetését követően a foglalás tényéről a telefonbeszélgetést követően e-
mailben és/vagy sms-ben is értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre/mobiltelefonszámra. Ezt
követően a diszpécser egyeztet Önnel a helyszín és az időpont tekintetében, majd lefoglalja az
igényelt ellátást. Az ellátás helyszínéről és időpontjáról e-mail-ben értesítést küld Önnek.
Az orvosi call center szolgáltatás a nap 24 órájában elérhető a +36 1 510 0060 telefonszámon, ahol
kizárólag az alábbi témákban fogadják az Ön hívását
– egészségmegőrzéssel, életmóddal kapcsolatos kérdések,
– tájékoztatás gyógyszerek összetételét, alkalmazhatóságát, mellékhatásait,
helyettesíthetőőégét, árát illetően,
– tájékoztatás orvosi, gyermekorvosi, fogorvosi ügyeletekről,
– tájékoztatás ügyeletes gyógyszertárakról,
– tájékoztatás egészségügyi intézmények elérhetőségéről.

HOGYAN VONHATÓ VISSZA A BIZTOSÍTOTTI NYILATKOZAT?
Az online tett Biztosítotti nyilatkozat visszavonható írásban:
– a csatlakozás napjától számított 30 napon belül indoklási kötelezettség nélkül,
azonnali hatállyal,
– ezt követően a Biztosítottra vonatkozó biztosítási évfordulóra minden évben a
kockázatviselés kezdete napjával megegyező naptári napon, legkésőbb az évfordulót
megelőző 40. napig

A Biztosítotti nyilatkozat visszavonásáról szóló kérelmet a Biztosító címére (UNION Vienna
Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076.) kell írásban eljuttatni. A kérelem
szkennelt vagy elektronikusan aláírt példánya elküldhető e-mail-ben is az
ugyfelszolgalat@union.hu címre.

A Biztosítotti nyilatkozat visszavonása esetén az
adott Biztosítottra vonatkozó biztosítási jogviszony és így a biztosító kockázatviselése az
adott Biztosítottra vonatkozó biztosítási évforduló napján (azaz minden évben a
kockázatviselés kezdete napjával megegyező naptári nap) megszűnik.

R

Teljes körű ellátásszervezés

R

Maximális odafigyelés

R

Orvosi call center a hét minden napján 0-24

R

Szakorvosi és diagnosztikai ellátás várólista nélkül

R

Csomagtól függően egynapos sebészeti beavatkozások

CSATLAKOZZ MOST!

Válaszd ki a Neked legmegfelelőbb csomagot!

Cég neve: OC Finance Biztosításközvetítő Kft.
Székhely: 1023 Budapest, Lajos utca 28-32.
Adószám: 13335986-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-730023
Felügyeleti szerv: Magyar Nemzeti Bank
MNB nyilvántartási szám: 213120266812
Levelezési cím: 1023. Budapest, Lajos utca 28-32.

Szakmai felelősségbiztosítás: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
Felelősségbiztosítás kötvényszáma: 1180000508
e-mail cím: ocf@ocfinance.hu
Panaszkezelési telefonszám: + 36 70 644 1913
Panaszkezelési szabályzat»»
Fogyasztói panasz bejelentő»»
SFDR nyilatkozat»»